Hloupá chyba, kterou dělá řada lidí, když přijde dobrý podnikatelský nápad

Hloupá chyba, kterou dělá řada lidí, když přijde dobrý podnikatelský nápad

Každý z nás má jistě spousty nápadů. Někdy jsou lepší, jindy zase naopak horší. Pokud ale již nápad přijde, je škoda jej zahazovat, a právě v tom dělá nejvíce z nás velikou chybu. 

Nápad nezrealizujeme 

To ale pochopitelně nemusí být ta nejlepší varianta. Podnikatelské nápady je třeba zkoušet a nechávat žít, jelikož každý z nich má potenciál, ale nic se neudělá samo. Pokud tedy nápad přijde, je potřeba převést ho do reality, jestliže z něj chcete mít zisk. 

Na papíře vám totiž bude naprosto k ničemu a dost dobře možná jej za vás dostane někdo jiný a s realizací vás předběhne, což může být pochopitelně veliká škoda, a to nejen finanční. 

Jak tedy své líné já přesvědčit, aby z plánů vytvořilo skutečnost? 

Kupodivu největším problémem je začít. Pokud s realizací něčeho již jednou začnete, není to už nadále takový problém, ale začátky jsou skutečně složitější částí veškeré lidské činnosti, a to platí i v podnikání. 

Předně je potřeba zařídit řadu papírování a spousty dalšího. To ale přeci není důvod k tomu, abyste se předem nápadu vzdali. Tuto fázi je třeba překonat a do podnikání se vrhnout po hlavě. 

Pokud se ale sami od sebe nemáte moc k tomu, abyste začali, vyzkoušejte jeden z následujících triků, které vám pomohou: 

  • Řekněte o svém začátku ostatním – vyprávějte před někým (pokud možno před co nejvíce lidmi) o svém plánu a o tom, že s ním začínáte. Dáte tím veřejné slovo, které vám již pak bude hloupé, skoro až trapné porušit vůči lidem, kteří o něm vědí. 
  • Najděte si své minimum – pokud chcete například začít jezdit na kole (ano to není výdělečná činnost, ale jako příklad nám bude stačit) a nebude se vám chtít, dohodněte se sami se sebou, že každý den kolo minimálně vyvedete před dům a ujedete na něm 100 metrů. Uvidíte, že vám to nakonec nedá a pojedete mnohem dál.