Přemýšlíte nad tím, že budete investovat do reklamy? Děláte rozhodně dobře. I kdybyste měli v kapse jenom jednu jedinou korunu, do reklamy se vyplatí investovat. Díky reklamě si vás totiž lidé všimnou a díky reklamě vás zaregistrují. V opačném případě by neměli možnost vás zaregistrovat, přece jenom je na trhu tolik firem nabízejících podobné nebo dokonce stejné zboží. Pokud jste se rozhodli investovat do reklamy, prozradíme vám, do jaké se investuje nejčastěji.
Jsme si moc dobře vědomi toho, že na trhu se dnes nachází celá řada reklam, do kterých lze investovat. Zeptali jsme se však podnikatelů samotných, které reklamě dávají nejvíce přednost, jakou reklamu upřednostňují. A možná vás jejich odpovědi překvapí – možná však nikoliv.
Zájem roste o FB reklamu
Reklama na sociálních sítích obecně je velice oblíbená. Důvodem je ohromný dosah, jaký taková reklama má. Zejména facebooková reklama je žádaná, a to hlavně proto, že ji můžete cílit na konkrétní jedince. Stačí jen dobře vědět, jaká je vaše cílová skupina a jaké klienty chcete oslovit. Reklama na Facebooku na ně bude automaticky cílit a vy tak získáte opravdu širokou škálu zákazníků.
Reklama na Facebooku je také oblíbená proto, že na Facebooku tráví lidé opravdu velké množství svého času. Dokážou zde trávit i tři a více hodin denně, které by se mohly využít zcela jinak a efektivněji.
Reklamní předměty hlásí svůj velký comeback
O reklamní předměty dlouho nezavadil podnikatel ani svým kolem, natož aby do nich investoval. Dnes však podnikatelé právě reklamní předměty upřednostňují před jinými typy reklam. Důvodem je jejich efektivnost. Pokud se reklamní předměty vyrobí v praktickém provedení (čili třeba v podobě propisek nebo reklamních bloků), automaticky se zakomponují do běžného života a vryjí se člověku do paměti.