Móda je v dnešní době skutečně rozmanitá. Pokud sledujete módu, určitě jste zaregistrovali, že se do ní dostaly i bavlněné tašky, které dneska nosí nejen ženy, ale i pánové. Nejčastěji se nosí do obchodu, protože to jsou tašky, které se jen tak nepřetrhnou. Samozřejmě se nosí i jen tak – pro parádu, ale převážně je lidé využívají do obchodu. Proč tedy tento módní doplněk, který je dneska tak populární, nevyužít jako dobrou reklamu?
Každá firma by měla mít na paměti, že bez kvalitní reklamy to nejde. Bez kvalitní reklamy se nepohrnou zákazníci, bohužel. Mnoho firem nemá tak kvalitní marketingové oddělení, v nichž by kvalitní a hlavně poutavou reklamu vymysleli, proto se někdy vyplatí obrátit se na profesionály v oboru, kteří dávají přednost reklamním předmětům.
Reklamní předměty se dnes nevyrábí jenom v podobě propisek nebo blogů, jak jsme byli v minulosti zvyklí. Dnes se fantazii meze nekladou. Můžete si nechat vyrobit reklamní předměty v mnoha různých podobách, například v podobě otvíráků, usb flash disků, parkovacích hodin nebo v podobě pražené zrnkové kávy. Nabídka je skutečně rozmanitá.
Jestliže toužíte po takzvané chodicí reklamě, rozhodněte se své logo natisknout právě na bavlněné tašky.
Co na tašky máte natisknout?
Aby taška upoutala, měli byste na ni napsat nějaký poutavý nápis – nějaké motto dne, citát, který lidé milují. Nebojte se ho přeložit do angličtiny. Pod něj nechte natisknout logo vaší firmy. Citát zaujme, ale zboží nebude určeno ke koupi – tedy pokud se lidé nestanou vašimi zákazníky.
Jak by taška neměla být potisknuta?
Rozhodně si nenechávejte tašku potisknout tak, že z jedné strany bude poutavé motto či citát a z druhé bude vaše logo. Lidé by tašku nosili jenom tak, aby šlo vidět motto, nikoliv logo vaší firmy. Reklama by nebyla tak efektivní, jakou může být.