Jaké reklamní předměty zvolit? 

Jaké reklamní předměty zvolit?

Potřebujete zvolit vhodný předmět pro svého obchodního partnera nebo klienta, ale stále váháte nad tím, co by se nejvíce hodilo? Nabízíme přehled toho nejužitečnějšího.

Přidaná hodnota 

O tom, jaký dojem na svého klienta uděláte pomocí vhodného dárku, rozhoduje nejen jeho hodnota, ale především jeho přidaná hodnota. Právě toto kritérium jasně určuje, zda jsou reklamní předměty

 úspěšné či nikoliv. Nejlepší cesta je vydat se hledat takový předmět, který vašemu zákazníkovi přinese skutečný přínos a užitek. Poté bude klient spokojen a vy nastavíte ty nejlepší začátky pro dobré vztahy. Co si vybrat? 

Reklamní textil

Pod pojmem reklamní textil se rozumí celá řada kategorií předmětů. Všechny tyto kousky jsou svým užitkem klientovi ihned k dispozici, navíc jejich nošením dělá vaší firmě tu nejlepší reklamu. V současné době jsou velmi oblíbené multifunkční šátky, batohy, pracovní oděvy, ručníky a osušky, vaky, tašky, nebo mikiny a polokošile. Tímto způsobem se logo vaší firmy dostane i na golfová hřiště a tenisové kurty. Máte tak možnost oslovit další zákazníky. 

Reklamní elektronika

Reklamní elektronika přináší nejen USB flash disky a svítilny, ale také moderní powerbanky, bezdrátové reproduktory a bezdrátové nabíječky. Jděte s dobou a vybírejte z předmětů, které váš klient skutečně ocení.

Reflexy

Další oblíbená kategorie patří reflexům s potiskem vaší značky, nebo s vaším logem. Je libo multifunkční šátky, pracovní vesty, nebo třeba kšandy na kolo? Reflexní odznaky, pásky a přívěsky jsou skvělou formou, jak nabídnout drobný předmět, který bude sloužit nejen jako poděkování, ale také pro další reklamní účely vaší firmy. 

ECO předměty

Ukázat, že vám na planetě skutečně záleží, můžete nejen volbou vhodných postupů ve vaší firmě, ale také vyjádřením svého postoje pomocí vhodných reklamních předmětů. Ukažte, že se slova eko nebojíte. 

Vybírejte předměty, které mají pro klienta největší přidanou hodnotu.